Pytania i odpowiedzi
- Czy muszę posiadać konto w sklepie aby dokonać zakupów?
W celu dokonania zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty, aby je założyć.
Użytkownicy, którzy są zarejestrowani mogą z łatwością zobaczyć swój status realizacji zamówień oraz historię zakupów, a także nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych robiąc kolejne zakupy. Zalogowani użytkownicy otrzymują także bonus powitalny na pierwsze zakupy oraz stały rabat klienta przypisany do swojego konta.
- Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia?
Oferujemy formy dostawy: kurier DPD, kurier DHL, kurier InPost (paczka doręczana jest do domu), formę dostawy Paczkomaty 24/7 (paczka doręczana jest do wybranego Paczkomatu, skąd można ją odebrać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu).
Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawy znajdziesz w osobnej zakładce "Czas i koszty dostawy".
- Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie?
Możliwe płatności w naszym sklepie to przelew tradycyjny, karta płatnicza, szybkie płatności internetowe, BLIK, płatności odroczone PayPo oraz bezpośrednio przy odbiorze do rąk własnych. Więcej w zakładce "Formy płatności".
- Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Wszystkie nasze przesyłki realizowane są natychmiast po otrzymaniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 15 są wysyłane jeszcze tego samego dnia. Więcej znajdziesz w zakładce "Czas i koszty dostawy".
- Czy na paczce będą widoczne dane sklepu?
Paczka jest w 100% anonimowa. W żadnym momencie łańcucha dostaw nikt nie posiada wglądu do jej zawartości, a dane firmy są przekierowane w sposób uniemożliwiający identyfikację punktu nadania.
- Czy zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie wysłane w weekend?
Standardowo paczki wysyłane są od nas w dniach poniedziałek-piątek. Istnieje możliwość wysyłki paczki w weekend, po uprzednim kontakcie i ustaleniu indywidualnych warunków nadania. W tym celu zapraszamy do kontaktu.
- Czy istnieje możliwość otrzymania dostawy w sobotę?
Za dodatkową opłatą kurierską istnieje możliwość dostarczenia paczki także w sobotę.
- Podczas składania zamówienia doszło do pomyłki, czy istnieje możliwość poprawienia?
Zmian można dokonać w każdym momencie przed nadaniem paczki z naszego magazynu.
- Czy posiadają Państwo funkcję śledzenia paczek?
Oczywiście, po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wszystkie niezbędne dane, łącznie z linkiem oraz numerem nadania pozwalającym na zidentyfikowanie paczki.
- Co mogę zrobić, jeżeli chcę dokonać zwrotu/reklamacji zakupionego towaru?
Zapraszamy do zakładki "zwroty i reklamacje", gdzie uzyskasz szczegółowe informacje.