regulamin sklepu internetowego

JUŻ 9000 PRODUKTÓW WYSŁALIŚMY DO WAS W TYM ROKU. DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚCIE Z NAMI! 

TERAZ DAJEMY WAM JESZCZE WIĘCEJ !!
DARMOWA WYSYŁKA - BEZ WYMAGAŃ
OD 200zł - 3% RABATU
OD 500zł - 6,9% RABATU !!
RABAT NALICZY SIĘ AUTOMATYCZNIE W KOSZYKU

Pytania i odpowiedzi

  • Czy muszę posiadać konto w sklepie aby dokonać zakupów?

W celu dokonania zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty, aby je założyć.
Użytkownicy, którzy są zarejestrowani mogą z łatwością zobaczyć swój status realizacji zamówień oraz historię zakupów, a także nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych robiąc kolejne zakupy. Zalogowani użytkownicy otrzymują także bonus powitalny na pierwsze zakupy oraz stały rabat klienta przypisany do swojego konta. 

  • Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia?

Oferujemy formy dostawy: kurier DPD, kurier DHL, kurier InPost (paczka doręczana jest do domu), formę dostawy Paczkomaty 24/7 (paczka doręczana jest do wybranego Paczkomatu, skąd można ją odebrać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu).
Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawy znajdziesz w osobnej zakładce "Czas i koszty dostawy".

  • Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie?

Możliwe płatności w naszym sklepie to przelew tradycyjny, karta płatnicza, szybkie płatności internetowe, BLIK, płatności odroczone PayPo oraz bezpośrednio przy odbiorze do rąk własnych. Więcej w zakładce "Formy płatności".

  • Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Wszystkie nasze przesyłki realizowane są natychmiast po otrzymaniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 15 są wysyłane jeszcze tego samego dnia. Więcej znajdziesz w zakładce "Czas i koszty dostawy".

  • Czy na paczce będą widoczne dane sklepu?

Paczka jest w 100% anonimowa. W żadnym momencie łańcucha dostaw nikt nie posiada wglądu do jej zawartości, a dane firmy są przekierowane w sposób uniemożliwiający identyfikację punktu nadania. 

  • Czy zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie wysłane w weekend?

Standardowo paczki wysyłane są od nas w dniach poniedziałek-piątek. Istnieje możliwość wysyłki paczki w weekend, po uprzednim kontakcie i ustaleniu indywidualnych warunków nadania. W tym celu zapraszamy do kontaktu.

  • Czy istnieje możliwość otrzymania dostawy w sobotę?

Za dodatkową opłatą kurierską istnieje możliwość dostarczenia paczki także w sobotę.

  • Podczas składania zamówienia doszło do pomyłki, czy istnieje możliwość poprawienia?

Zmian można dokonać w każdym momencie przed nadaniem paczki z naszego magazynu.

  • Czy posiadają Państwo funkcję śledzenia paczek?

Oczywiście, po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wszystkie niezbędne dane, łącznie z linkiem oraz numerem nadania pozwalającym na zidentyfikowanie paczki.

  • Co mogę zrobić, jeżeli chcę dokonać zwrotu/reklamacji zakupionego towaru?

Zapraszamy do zakładki "zwroty i reklamacje", gdzie uzyskasz szczegółowe informacje.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium